Khamis, 14 Mei 2009

Nyanyian



video

sendiri fikirlah
aku no komen
kah...kah.kah..kah.kah

2 ulasan:

Bidin berkata...

Yea..yea esok hari guru... Jadi pada kesempatan ini biarlah kwn mengucapkan selamat hari guru. Lagi2 skang nie saham dah naik... ader ucapan penghargaan lagi, jap lagi jd idola lah, walaupun tak ikut hierarki ucapan penghargaan tue kan, anak jagung dapat dulu, xpelah, setakat ader janggut ikut sunnah, buka ada wajah manis, senyuman menawan, mate melirik, bauan haruman...ahahahah....

Tok Janggut Aur berkata...

SELAMAT HARI GURU
khas untuk bidin.saham nko tu mahal...nak2 ad kete sport..
kah.kah.kah
nko ni ada bakat ...dekat komen pun sempat berseloka dahsyat...kah.kah.kah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...